Zamieszczone przez piotrek_os
[O1] Światła do jazdy dziennej Hella LED /foto/
Zwiń
X
-
chyba z wiatrem ostatnio jeździliście :P
co do zakłóceń: w robocie mam fajne cmentarzysko komputerowe, na żyletki poszedł stary zasilacz ATX. podpiąłem szeregowo na linii zasilającej dwa duże dławiki wydłubane z zasilacza, zawinąłem jeszcze ww. kabelek na rdzeń ferrytowy i już drugi dzień z rzędu nie straciłem stereo w radio FM co do CB, to trudno w mieście wyczuć, czy pomogło - mieszkam obok zakorkowanej obwodnicy, pracuję przy ważnym wlocie do miasta, więc kiedy jedna "k***a" wybrzmiewa, to słychać kolejne z okolicy. za tydzień mam wycieczkę w planie, to się zobaczy, czy pomogło. na razie - po lekturze elektrody - wychwyciłem, że na nie zaśmieconych kanałach delikatnie słychać alternator w miarę zwiększania RPM :| pewnie niedługo szczotki do wymiany
danielosy, akurat MYCARR jest dość znaną w branży DRL firmą - podobnież produkują dla philipsa, więc trudno to porównywać z najtańszą chińszczyzną, gdzie każdy egzemplarz jest absolutnie niepowtarzalny sama centralka Twoich działa dokładnie tak samo jak moich, czy większości innych - czyli + po zapłonie, masa i + po postojówkach. podejrzewam, że twoje kompletnie nie sieją nie dlatego, że są coś lepsze czy gorsze czy przez przypadek, a przez to, że zwykłe ledy -w przeciwieństwie do tych hi-power- nie potrzebują przetwornicy, a jedynie układu trzymającego odpowiednie natężenie prądu dla diód.
Komentarz
-
-
Mam pytanie do kolegów, którzy zakładali okrągłe światła LED: do jakiego elementu auta przykręciliście obejmę do której przykręcona jest lampa LED'owe.
Zaciekawiłą mnie możliwość zamontowania okrągłych świateł dziennych, tak jak Wy to zrobiliście. Tylko nie wiem właśnie do czego przykręciliście tą lampę.
Z tego co zrozumiałem, to lampke trzeba włożyć do rurki (np. stalowej) i wywiercić w ruże otwory, aby przez nie śruby montażowe wkręciły się w lapmkę, dobrze zrozumiałem?
sslawekk możesz opisać dokładniej czynności, które robiłeś podczas montażu lamp LED.
Jeszcze nie zaglądałem pod kratki, w które montuje się LEDy, ale chcę się przygotować i dowiedzieć czy warto takie lampki zamontować (cz nie ma z tym za dużo roboty).
Komentarz
-
-
ja przymocowalem lampy do zderzaka od góry, a zaślepka jest docieta tak, żeby po włożeniu został otwór na lampy DRL. mam plan ze będę dziś albo jutro wyjmował wszytko i dodawał rurki dookoła lampy, aby to jakoś wyglądało, więc postaram się zrobić jakieś fotostory z mojego druciarstwa rurka u mnie to pcv fi 75, do pomalowania.
Komentarz
-
-
foto dziury w zderzaku od strony kierowcy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...89a75d34f.html
a tu przymiarka "obręczy": http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...df0601cc2.html
_ANIOŁ_, kolega pytał o okrągłe LEDy, a Ty masz ZTCP paski
Komentarz
-
-
danielosy, patrzę na ten pokazany przez Ciebie zestaw i sposób podłączenia (wydaje mi się, że idealnie wpasowałby sie w dziurę w mojej "babci"). Powiedz mi kiedy te światła się zapalają i kiedy gasną? Czy zapalają się automatycznie po włączeniu silnika (gdy altek zaczyna ładować) i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych lub mijania/długich/p-mgielnych?
I pytanie ogólne: czy jeżdząc na śwaitłach dziennych faktycznie widzicie realny zmniejszenie spalania?
Komentarz
-
-
Masz filmik tak to dziala w czasie trwania jego zgasilem silnik i widac co i jak.A zapalaja sie swiatla dopiero jak przekreci sie kluczyk i zapala sie silnik,jak przekrecisz i wlaczysz tylko zaplon tzn kontrolki zeby ci sie podswietlaly na desce to dzienne sie jeszcze nie zapala dopiero po zapalaeniu silnika.Natomiast gasna po wylaczeniu po okolo 2-5sekundach.
aha a co do spalania to ja nie widze roznicy,zalezy wszystko od nogi jaka w danym dniu mam raz sie jezdzi wolniej a raz szybciej (wiecej szybciej) najmniejsze spalanie co mialem to 7,2 a tak normalne to 8 nawet 8.5 zalezy od jazdy i warunkow klima itp
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
jak masz toyote to tak u ojca w aucie wygladaja dzienne :PZałączone plikimoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _ANIOŁ_Tylko fakt, że te ponad 100 W obojętne nie jest dla alternatoramoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12
I pytanie ogólne: czy jeżdząc na śwaitłach dziennych faktycznie widzicie realny zmniejszenie spalania?
Komentarz
-
-
A powiedzcie mi jeszcze cos nt. montażu: czy światła dzienne muszą być skierowane na wprost, cy też mogą być lekko odchylone "na zewnątrz"?
I czy ktoś może zamontował sobie światełka tej firmy (diody Samsung): http://moto.allegro.pl/swiatla-do-ja...258437484.html
(aukcja przykładowa)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12A powiedzcie mi jeszcze cos nt. montażu: czy światła dzienne muszą być skierowane na wprost, cy też mogą być lekko odchylone "na zewnątrz"?
I czy ktoś może zamontował sobie światełka tej firmy (diody Samsung): http://moto.allegro.pl/swiatla-do-ja...258437484.html
(aukcja przykładowa)
danielosy, czy jesteś pewien, że montaż w tej corolce na zdjęciu jest zgodny z przepisami o dziennych? - w poziomie ma być max 400mm od obrysu pojazdu z każdej strony
Komentarz
-
-
troche przekracza ale zmiescil sie w wymiarze pomiedzy 60cm
A tobie udalo sie juz poprawic twoje lampki?? jestem ciekaw jak wygladajamoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _ANIOŁ_Co do różnicy to moje night breakery, które trzymały mi max 3 miechy teraz służą ponad rok.
Zamieszczone przez _ANIOŁ_Ja mam ustawione na wprost, pod kątem uniemożliwia widzenie światła z większych odległości dla kierowców jadących z przeciwka.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12A powiedzcie mi jeszcze cos nt. montażu: czy światła dzienne muszą być skierowane na wprost, cy też mogą być lekko odchylone "na zewnątrz"?
I czy ktoś może zamontował sobie światełka tej firmy (diody Samsung): http://moto.allegro.pl/swiatla-do-ja...258437484.html
(aukcja przykładowa)
Już widuję na drodze ofiary takich sprzedawców - po lub dwie diody nie świecą lub jakaś miga. Strasznie to wygląda. Jak pisałem - wypić mniej piwa, odpuścić pizze etc. a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na lepsze światełka lub skromniejsze, ale sprawdzonego producenta.
Powodzenia
[ Dodano: Sob 14 Kwi, 12 20:57 ]
Zamieszczone przez Agamek12A powiedzcie mi jeszcze cos nt. montażu: czy światła dzienne muszą być skierowane na wprost, cy też mogą być lekko odchylone "na zewnątrz"?
I czy ktoś może zamontował sobie światełka tej firmy (diody Samsung): http://moto.allegro.pl/swiatla-do-ja...258437484.html
(aukcja przykładowa)
Już widuję na drodze ofiary takich sprzedawców - po lub dwie diody nie świecą lub jakaś miga. Strasznie to wygląda. Jak pisałem - wypić mniej piwa, odpuścić pizze etc. a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na lepsze światełka lub skromniejsze, ale sprawdzonego producenta.
Powodzenia
Komentarz
-
-
ugh, wtopiłem ze 2h swoje pracy na próby spasowania moich pociachanych zaślepek i rurek - tzn. wyszło słabo. bardzo słabo. fotek nie będzie
szukam więc tanich zaślepek (nowych, całych) do TDI - niby łatwiej pociachać. te od benzyniaka są na największym portalu aukcyjnym od 8,50/szt. wiecie może, gdzie znajdę zaślepki do TDI w równie korzystnych cenach? oczywiście nie musi być oryginał
Komentarz
-
-
[O1]
[quote="czernobyl"]ugh,
kolego wlasnie o tym chcialem ci napisac masz ten sam problem co ja mialem nie wytniesz w kratkach z bp najlepiej kupic z tdi kratki masz latwiej zobac u mnie tez na poczatku bylo tragicznie a potem juz poszlo
Nr katalogowy:
1U0 807 367B (strona lewa od kierowcy)
1U0 807 368B (strona prawa od pasażera)
oraz disel
Zaślepka prawa zderzaka do Skody Octavia I od rocznika 2001 do 2010 do wersji turbodoładowanych.
Numer katalogowy: 1U0 807 368C
Zastosowanie: SKODA Octavia I od 2001 do 2010
Kolor: Czarny
[ Dodano: Nie 15 Kwi, 12 14:30 ]
czernoby kolego a moze zobacz takie otwory do twojego nie musisz w rirze wycinac otworow tylko masza gotowe ))zobacz foto nizej
[ Dodano: Nie 15 Kwi, 12 14:44 ]
Zamieszczone przez czernobylugh, wtopiłem ze 2h swoje pracy na próby spasowania moich pociachanych zaślepek i rurek - tzn. wyszło słabo. bardzo słabo. fotek nie będzie
szukam więc tanich zaślepek (nowych, całych) do TDI - niby łatwiej pociachać. te od benzyniaka są na największym portalu aukcyjnym od 8,50/szt. wiecie może, gdzie znajdę zaślepki do TDI w równie korzystnych cenach? oczywiście nie musi być oryginał
[ Dodano: Nie 15 Kwi, 12 14:46 ]
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=1161 NOWKAmoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
danielosy, dzięki za wszystkie poglądowe dodatki dzięki fotkom rozumiem, o co chodzi. zdecydowanie kratka od diesla będzie łatwiejsza do skutecznego pokrojenia niż od PB95. natomiast co do okrągłych zaślepek z O2rs/scout - to po 1. to nie problem dociąć rurkę pcv i psiknąć ją motipem-barankiem, aby miała kolor czarny mat, po 2. nie wiem, jaki to ma wymiar - czy aby na pewno światła o średnicy 70mm wejdą?
----------
EDIT: jestem po wycieczce "za miasto"- po zabiegach tłumiących przetwornice dziennych test wypadł w jakichś 80% pozytwnie. czyli
- radio FM odbiera w wólkach dużych i mniejszych - tu 100% satysfakcji z poprawek
- CB delikatnie zaszumia tych nadających z daleka (i z anten "świński ogonek" :P ) - ale w stosunku do podłączenia "na żywca" jest ogromna poprawa i można z tym jeździć jako antymiśkiem - tu 80% satysfakcji, mam jeszcze jakiś zasilacz do rozbebeszenia, więc jutro dodam nowe dławiki na test
aha, zrobiłem jeszcze jedno, poza podłączeniem - control box został zawinięty szczelnie w folię alu i to podłączone zostało do uziemienia - czyli można to nazwać ekranowaniem. na ile która rzecz pomaga- nie wiem, zestawione razem do kupy daje się używać bez (większego) uszczerbku dla odbiorników fal radiowych
Komentarz
-
-
które swiatla są bardziej wytrzymałe?
Zastanawiam się nad kupnem sw. dziennych PHILIPS DRL LED DAYLIGHT 4 czy może któreś płaskie z firmy NSSC np 501hp. Nssc sa trochę tańsze i więcej diod i tu na plus ale jak wygląda użytkowanie w różnych warunkach jak deszcz mróz itp. Które są bardziej wytrzymałe i godne polecenia? Oczywiście montaż do benzyny.
pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz